اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۰

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست /

آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .


&&&&&


دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .


&&&&&


تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو

صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .


&&&&&


خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !


&&&&&


دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی .


&&&&&


قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند .


&&&&&


زلال که باشی دیگران سنگهای کف رودخانه ات را می بینند بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت!!!


&&&&&


پرسیدم دوست بهتره یا برادر ؟ گفت دوست برادری است که با میل خود انتخاب می کنی!


&&&&&

نظرات 1 + ارسال نظر
دhossein سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 15:46

damet garm bahali:d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد