اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس غمگین پیامک دلشکستگی

امــــــــروز با همه ی دنـیــــــــا قهــــــرم …
امــــــا …
تــــــــــو صدایــــــم کــن …
بـرمـی گـــــــــــــردم !!!♥


&&&&&


آدم هـا می آینـد زنـدگی می کننـد می میـرنـد و می رونـد ..
امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو آن هـنگـام آغـاز می شـود
کـه آدمی می رود امــا نـمی میـرد!
مـی مـــانــد و نبـودنـش در بـودن ِ تـو
چنـان تـه نـشیـن می شـود کـه تـــو می میـری در حالـی کـه زنــده ای


&&&&&


می گویی: دوستت دارم
و من به کبوتری تشنه بدل می شوم
که به کارد گلوگاه اش عاشق است…


&&&&&


همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود "-یک کم کنجکاوی پشت" همین طوری پرسیدم "-قدری احساسات پشت"به من چه اصلا "-مقداری خرد پشت " چه بدونم"-و اندکی درد پشت" اشکالی نداره" هست.

اس ام اس خنده دار پیامک سرکاری

اگه میخواین از یه موزیک متنفر بشید ، اون آهنگ رو بزارین آلارم از خواب بیدار شدنتون


&&&&&

هیچ چیز بدتر از اون لحظه نیست که وسط بحث متوجه میشی که حق با طرفت هست و تو رسما داری حرف اضافه میزنی!


&&&&&

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز
فردا یه عالمه کار داری، قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالتم راحت باشه


&&&&&
 

یکی از مشکلات من در درس علوم اول دبستان این بود که فکر می کردم حس چشایی مربوط به چشمه، حس بینایی مربوط به بینی!
 

اس ام اس شهادت امام حسن ع پیامک تسلیت رحلت پیامبر ص

دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است

تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است

رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد


&&&&&


فقدان رسولان، پشت اهالی ایمان را می شکند و عشق را داغدار می کند

رحلت رسول اعظم اسلام تسلیت باد

&&&&&

.به گلها بگویید به اشک ژاله، رخ بشویند و بلبلان را به نوحه خوانی

بخوانید که پیامبر باران، امشب دیگر نمی خندد