اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس خنده دار و مسخره بازی

میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها 10دقیقه زودتر می فهمند. قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.
******
('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!
******
سلام
...
...
...
خوبه فقط یه سلام کردم این طور دنبالم راه افتادی؟ اگه چشمک می زدم چی کار می کردی؟
******
از تو متنفرم
...
...
...
...
چیه؟ این پایین دنبال چیزی می گردی؟
******
تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو... چیپس جدید با تو!
******
  ...
  ...
  ...
  ...
  الهی قربون چشات برم که دنبال SMS می گرده!
***

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید و عاشقانه و پیامک خنده دار

هواشناسی اعلام کرد از فردا موج جدیدی از تعطیلات وارد کشور خواهد شد!
******
گریه هامو تو ندیدی ... هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهدو شکستم ... که تو SMS نمی دی؟
******
اس ام اس اصلی:
تو با گوشیت چی کار کردی که هرچی زنگ می زنم می گه: مشترک مورد نظر در قلب شماست؟!
ورژن تغییر یافته:
تو با گوشیت چی کار کردی که هرچی زنگ می زنم می گه: گوسفند مورد نظر در گله نمی باشد؟!
******
ببخشید که این موقع مزاحم شدم، قصد مزاحمت نداشتم، فقط خواستم بگم می دونی شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره؟
***
ادامه مطلب ...