اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس بارون

اس ام اس - اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس باحال - اس ام اس فارسی

اس ام اس خنده دار و مسخره بازی

میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها 10دقیقه زودتر می فهمند. قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.
******
('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!
******
سلام
...
...
...
خوبه فقط یه سلام کردم این طور دنبالم راه افتادی؟ اگه چشمک می زدم چی کار می کردی؟
******
از تو متنفرم
...
...
...
...
چیه؟ این پایین دنبال چیزی می گردی؟
******
تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو... چیپس جدید با تو!
******
  ...
  ...
  ...
  ...
  الهی قربون چشات برم که دنبال SMS می گرده!
***

***
وقتی به آخر خط رسیدی
  ...
  ...
  از اتوبوس پیاده شو!
******
عزیزم!
  دو
  ...
  دوس
  ...
  دوست
  ...
  سخته بگم
  ...
  دوست
  ...
  دو سه تا اس ام اس جدید داریم برام بفرستی؟
******
اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم... از طرف فلج مادر زاد!
  اندازه ی تمام سلولهای وجودم دوستت دارم... از طرف یک تک سلولی!
  نه بابا شوخی کردم تو که نفس منی... از طرف یه مرده!
******
شباهت مردها/زنها با ایرانسل: 1- خیلی ارزون هستند 2- زیاد اعتبار ندارند 3- دل خوش کنکند 5- کلاستو اساسی میارن پایین
******
یه نقطه قرمز که توی آسمون حرکت می کنه، می دونی چیه؟
قلب من که برای تو پرکشیده؟
نه! یه مگسه که ماتیک زده!
******
تو دنیا یکی هست که فقط برای تو نفس می کشه...
...
...
اون هم دماغته
******
به همسرت نیکی کن. اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن. اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن. اگر پیدا نکردی تلاش کن. اگر تلاشت نتیجه نداد... خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت!
******
از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت ... اگر در دسترسی یه مسیج قشنگ بفرست
******
لپتو بیار جلو...
00:03
...
00:02
...
00:01
...
BOOM!
این چک رو زدم تا بگی منتظر اس ام اس کی بودی که این جوری پریدی رو گوشیت؟
******
همین الان از آسمون زنگ زدن گفتن قشنگ ترین فرشته شون گم شده...
...
یه وقت منو لو ندی!
******
اگه یه روز یه پروانه اومد نشست رو شونه هات، نرونش، چون من آدرس قشنگترین گل دنیا رو بهش دادم...
.
.
.
.
بذار یه کم استراحت کنه، خودش می ره پیداش می کنه!
******
دورت بگردم چیست؟ دایره ای فرضی ست که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند!
******
ای اس ام اس! برو پیش اونی که بهش فکر می کنم...
یکی بزن تو سرش، برگرد بیا با هم بخندیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنوش سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 21:27

ارش جون بیشترش تکراری بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد